<< Click My Sponsor >>

Wednesday, June 16, 2010

RAMLAH RAM CERAI!!

(pics: credit to Mstar)
WAH!! Ngeri tak tengok muka Ramlah Ram yang terkini ni? Tapi itu bukan gossip sensasi hari ini..Tahu tak yang kak Melah kita ni dah fail cerai? Setelah 10 tahun kahwin, dan macam2 cerita pergolakan rumahtangga (yang asyik dinafikan), akhirnya Ramlah Ram sah mahu bercerai..

Fakta yang perlu tahu:
- Tiada anak
- Suami, Kamal Roslim: Penerbit Sukan RTM
- dah lama tak duduk sebumbung
- Kecoh pasal suka bergaya muda. 
- Gambar seksi paling popular: Ramlah Ram Seksi

So, sorang lagi artis bakal jadi Miss J ek..cian dia,xde anak pulak tu..


More stories, read here:

Ni gambar masa Ramlah Ram kahwin November 2000. Payah tul nak cari gambar suami dia,Kamal Roslim ni.

3 comments:

Yiedpozi on June 16, 2010 at 12:45 PM said...

tu lah artis, cerai! cerai! cerai!

Jom blogwalking sambil menjana duit: http://faridlife.blogspot.com/2010/06/blogwalking-sambil-menjana-duit-dengan.html

~Blabberina~ on June 16, 2010 at 12:59 PM said...

artis suka ckp "bahagia" wlupun kunun2 dah problem..tup tup,cerai..

Anonymous said...

Hensome suami dia

 

WAH Gossip!! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare